Globálne športové sponzorstvo s cenou 35 miliárd eur v roku 2019

| | 0 Comments

Držitelia práv, ako sú ligy, tímy alebo turnaje, sú podľa prieskumu agentúry Two Circles podhodnotené.
 
Podľa neho by mohlo dôjsť k zvýšeniu výnosov o 14 mld. eur, ktoré by boli nerealizované z dôvodu zastaraných obalov.
 
Taktiež hovorí, že šport musí presahovať hranice, ako sú výrobcovia automobilov, finančné služby, letecké spoločnosti a hazardné hry.

stadion
 
„Skutočná hodnota“
„Väčšina držiteľov práv pokračuje v balíku a predaji sponzorstva rovnako ako pred 20 rokmi – ponúkať značkové vystavenie prostredníctvom lineárneho (TV) vysielania ako hlavného prínosu pre značky,“ hovorí šéf spoločnosti Two Circles Gareth Balch.
 
Povedal, že moc digitálneho marketingu ešte stále nie je plne využívaná športovými orgánmi.
 
Britské športové sponzorstvo podľa sektorov

  • Finančné služby – 19%
  • Automobilový priemysel – 14%
  • Letecká spoločnosť – 13%
  • Hazardné hry – 12%
  • Alkohol – 9%
  • Nealkoholické nápoje – 7%
  • Iné – 26%

 
"Držitelia práv sa prispôsobujú," dodal pán Balch, "a predpovedáme korekciu športového sponzorstva".
 
"Prijatím moci digitálnych a dát na vytvorenie sponzorských aktív, ktoré lepšie spĺňajú ciele značiek, si držitelia práv uvedomia skutočnú hodnotu svojich sponzorských podnikov."
 
Dva kruhy predpovedajú, že výdavky na sponzorstvo sa v priemere medziročne zvýšia o 6% medzi rokmi 2020 a 2024, aby do konca tohto obdobia dosiahli celkovo 48 miliárd eur.
 
Obavy z hazardných hier
Správa prichádza uprostred obáv v Európe, že marketingové obmedzenia pre podniky v oblasti hazardných hier, ktoré v súčasnosti predstavujú 12% športových sponzorských výdavkov v samotnom Spojenom kráľovstve, by mohli mať značný negatívny vplyv na trh športového sponzorstva.
 
tribuna

V Spojenom kráľovstve sa stretávajú zdravotnícke orgány, charitatívne organizácie, regulačné orgány a podniky s cieľom riešiť problémové hazardné hry.
 
Komisia pre hazardné hry vypracovala trojročnú stratégiu zameranú na prevenciu, vzdelávanie a liečbu a podporu problémových hráčov.
 
Spoločnosť GVC Holdings, ktorá vlastní spoločnosť Gala, Ladbrokes a Coral, uviedla, že zastavuje všetky sponzorstvo futbalových košieľ , ako aj zastavuje reklamu na hraniciach na zápasoch.

Globálne športové sponzorstvo s cenou 35 miliárd eur v roku 2019
3.3 (66.67%)3