Ako písať správne titulky pre vyhľadávače

| | 0 Comments

Optimalizujte svoj titulok pre vyhľadávanie
Veľa SEO profesionálov vám povie, že titulok pre vyhľadávače by mal mať najdôležitejšie kľúčové slovo ako prvé a až potom nasleduje názov spoločnosti, ak sa ho rozhodnete v titulku zahrnúť.
Ide o všeobecne dobrý spôsob ako začať. Oveľa dôležitejšie je však poznať, ako to vlastne funguje.

analýza

Optimalizujte svoj titulok pre ľudí
Vyhľadávač Google musí predložiť taký titulok pri vyhľadávaní, ktorý núti používateľov k tomu, aby klikli na výsledok a zároveň by mal presvedčiť, že ľudia získajú hľadané informácie na danej stránke. Preto spoločnosť Google niekedy mení názov, ktorý ste poskytli.

Mali by ste skúsiť rôzne spôsoby prezentácie informácií na základe toho, čo viete o potenciálnych užívateľoch:
· Uvidí pravdepodobný zákazník nejakú hodnotu vo vašej značke? Potom by ste ju najskôr mali zahrnúť do názvu.
· A čo uvádzanie miesta v titulku? Dôležité pre zubných lekárov, menej pre predaj tričiek.
Taktiež musíte zvážiť zariadenie, na ktorom bude zákazník pravdepodobne vidieť vašu reklamu. Ak je to stolný počítač alebo tablet, máte viac priestoru na titulok. Ak je to mobilné zariadenie a vy robíte SEO pre reštauráciu, radšej umiestnite názov reštaurácie v prednej časti titulu.

Pridajte dôležité informácie do meta popisu
Majte na pamäti aj meta popisy, aby ste mohli komunikovať s kľúčovými informáciami. Navrhujeme, aby ste najprv zdôraznili dôležitejšie kľúčové slovo a miesto.

vyhledávač

Optimalizujte titulok na každej webovej stránke
Nezabudnite, že na vašich webových stránkach máte veľa rôznych stránok a domovská stránka zriedka bude najviac relevantná.

Dvakrát meraj, raz strihaj
Nakoniec, rozhodujúcou časťou bude celková miera prekliknutia a pozícia titulu.
· Stratíte alebo získavate priemernú pozíciu, keď vykonáte zmenu?
· Máte vyšší alebo nižší pomer zobrazení po kliknutí?
Keďže sme v oblasti budovania, kľúčové tvrdenie je dvakrát merať, raz strihať Poukazuje na dôležitosť toho, aby sa veci urobili správne na prvýkrát. Urobiť chybu v SEO nemusí nutne znamenať, že musíte začať znova, ale vykonať zmeny bez merania je spôsob, ako skončiť so zle optimalizovanou webstránkou.